گزارش دوره آموزش ویزیتوری در شرکت فایدا

آموزش ویزیتوری محسن حسنی

با وجود کرونا خیلی سخت بود که آموزش حضوری رو قبول کنم. اما عشق به آموزش افرادی که خیلی عالی تلاش میکنن تا در فروش و بازاریابی محصولات غذایی و آرایشی بهداشتی حرفی برای گفتن داشته باشن ، راضیم کرد تا یکم از لاک محافظتی کرونایی دربیام.

در شهریور امسال (1399) با دعوت شرکت فایدا برای بستن یه قرارداد میان مدت آموزشی به محل شرکت رفتم تا مدیرعامل آقای معبودی هم صحبت بشم.

فایدا آموزش ویزیتوری محسن حسنی

آقای معبودی مدیر بسیار عالی که با ایجاد فرصت طلایی دو کسب و کار همزمان در بخش های تولید و پخش فعالیتی جانانه رو در همین ایام کرونایی شروع کرده و با آینده نگری فوق العاده حدود 50 نفر پرسنل رو مشغول به کار کرده.

در سالی که بسیاری از کسب و کارها از بین رفتن و یا در حال خواب طولانی مدتی هستن ، شرکت فایدا هم با راه اندازی خط تولید دوغ های سنتی (و البته با دستگاه های مکانیزه) و هم با تشکیل شرکت پخش مواد غذایی و آرایشی بهداشتی ، قدم بزرگی در کشور برداشت.

آموزش ویزیتوری محسن حسنی

من هم سعی کردم با یه توافق مناسب و وسط گذاشتن انرژی بسیار خوبی ،به آموزش نیروهایی که بعضا بیست سال سابقه دارن و یا حتی بعضا برای اولین بار کار ویزیتوری رو انجام میدن ، مشغول باشم.

خداروشکر در مدت حضورم در شرکت فایدا به عنوان مدرس و مربی ویزیتورهای عزیزشون ، هدف های فروش هر روز بالاتر رفته و هم فروشنده ها راضی هستن و هم مدیران مجموعه.

من فعلا هر هفته 2 جلسه سه ساعته رو در حال تدریس و کمی هم در حال کوچ برخی نیروهای این شرکت هستم و تلاش میکنم که با آموزشهای کاربردی باعث بالا رفتن راندمان شرکت بشم.

امیدوارم که بتونم در این اوضاع کرونایی کمک خوبی به افزایش درآمد شرکت ها و ویزیتورهای عزیزمون بکنم.


 

اگر شما هم میخوایید که آموزش ویزیتوری در شرکت تون برگزار بشه ، کافیه که با شماره من تماس بگیرید :

دکتر محسن حسنی 09022606022


 

و یا اگر ویزیتوری هستی که میخوایی توانمندی فردی خودت رو خیلی سریع افزایش بدی ، کافیه که آموزش فوق العاده زیر رو ببینی :

” صفر تا صد ویزیتوری ”  اینجا کلیک کن!

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.