با دو میلیون چی بخرم بفروشم

با دو میلیون چی بخرم بفروشم

با دو میلیون چی بخرم بفروشم که سود کنم ؟ شما می‌توانید کالاهای مختلفی را بخرید و بفروشید که سود خوبی داشته باشند. البته برای این کار باید بازار را بشناسید و تقاضا و عرضه را در نظر بگیرید. برخی از کالاهایی که می‌توانید با دو میلیون تومن بخرید و بفروشید عبارتند از:

   – لوازم جانبی موبایل :

لوازم جانبی موبایل یکی از کالاهای پرطرفدار و پرمصرف است که همیشه بازار خوبی دارد. شما می‌توانید لوازم جانبی گوشی‌های ارزان‌قیمت و با کیفیتی را انتخاب کنید و با سود خوبی بفروشید. برای مثال می‌توانید لوازم جانبی گوشی‌هایی از برندهای سامسونگ، نوکیا و شیائومی را بخرید و بفروشید.

   – بهترین جواب برای سوال ” با دو میلیون چی بخرم بفروشم ” : لوازم آرایشی

لوازم آرایشی هم یکی از کالاهای مورد علاقه و نیاز زیادی از مردم هستند که می‌توانید با قیمت پایینی تهیه کنید و با قیمت بالاتری بفروشید. برای مثال می‌توانید از کرم‌های پوست، رژلب‌ها، ماسکاراها، اسپری‌های مو و غیره استفاده کنید. البته باید مراقب باشید که از کالاهای باکیفیت و مجوزدار خریداری کنید و از فروش کالاهای تقلبی و مضر بپرهیزید.

   – لوازم التحریر بخر بفروش و سود کن :

لوازم التحریر هم یکی از کالاهایی هستند که همیشه تقاضای زیادی دارند و می‌توانید با خرید و فروش آنها سود کنید. برای مثال می‌توانید از خودکارها، مدادها، دفترها، کاغذها، پاک‌کن‌ها، پوشه‌ها و غیره استفاده کنید. البته باید توجه داشته باشید که این کالاها معمولاً سود کمی دارند و باید به صورت عمده و با تخفیف خرید و فروش کنید.

آموزش ویزیتوری

آموزش ویزیتوریآموزش فروش حضوری ، تلفنی و اینترنتی رو از اینجا ببین (اینجا بزن)

– لوازم آشپزخانه و خانگی خرده :

لوازم خانگی و آشپزخانه هم یکی از کالاهایی هستند که همیشه نیاز و استفاده دارند و می‌توانید با خرید و فروش آنها سود کنید. برای مثال می‌توانید از قاشق و چنگال و ظروف تزیئنی ، ظروف پلاستیکی ، ظروف یکبار مصرف و غیره استفاده کنید. البته باید توجه داشته باشید که این کالاها رقابت زیادی دارند و باید از برندهای معتبر و با گارانتی خرید و فروش کنید.

– لوازم جانبی کامپیوتر :

لوازم جانبی کامپیوتر هم یکی از کالاهایی هستند که بازار پررونقی دارند و می‌توانید با خرید و فروش آنها سود کنید. برای مثال می‌توانید از کیبوردها، ماوس‌ها، هدفون‌ها، اسپیکرها، پاوربانک‌ها، کیف‌ها، کاورها و غیره استفاده کنید. البته باید توجه داشته باشید که این کالاها هم رقابت زیادی دارند و باید از برندهای معتبر و با گارانتی خرید و فروش کنید.

– یکی دیگه از محصولات پرفروش برای سوال ” با دو میلیون چی بخرم بفروشم ” : لباس‌ها

لباس‌ها هم یکی از کالاهایی هستند که همیشه تقاضای زیادی دارند و می‌توانید با خرید و فروش آنها سود کنید. برای مثال می‌توانید از تی‌شرت‌ها، شلوارها، پیراهن‌ها، مانتوها، لباس‌های ورزشی و غیره استفاده کنید. البته باید توجه داشته باشید که این کالاها نیاز به تنوع و طراحی زیبا دارند و باید با سلیقه مشتریان هماهنگ باشند.

– کیف‌ها :

کیف‌ها هم یکی از کالاهایی هستند که همیشه تقاضای زیادی دارند و می‌توانید با خرید و فروش آنها سود کنید. برای مثال می‌توانید از کوله‌پشتی‌ها، کیف‌های دستی، کیف‌های لپ‌تاپ، کیف‌های مسافرتی و غیره استفاده کنید. البته باید توجه داشته باشید که این کالاها نیاز به کیفیت و مقاومت دارند و باید از برندهای معتبر و با گارانتی خرید و فروش کنید.

– کفش‌ها :

کفش‌ها هم یکی از کالاهایی هستند که همیشه تقاضای زیادی دارند و می‌توانید با خرید و فروش آنها سود کنید. برای مثال می‌توانید از کفش‌های راحتی، کفش‌های ورزشی، کفش‌های مجلسی، کفش‌های کتانی و غیره استفاده کنید.


 

اگر سوالی داری در قسمت نظرات پایین همین صفحه بپرس تا خیلی زود پاسخ بدم!

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.