انتخاب زندگی شغلی ( انتخاب شغل براساس یافتن نقطه طلایی زندگی )

انتخاب زندگی شغلی در کنار انتخاب همسر ، مهمترین انتخابی است که هر انسانی باید در راه زندگی برای یک بار هم که شده ، آن را به درستی انجام دهد. تا بتواند از یک زندگی موفق و پر از شادی و مهر ، بهره مند شود.

انتخاب زندگی شغلی می تواند برای خیلی از آدم ها ، حتی مهمتر از انتخاب همسر باشد.

بنا بر نظر بسیاری از تئوری پردازان علم روانشناسی ، شادی در زندگی همه انسان ها باید از درون شکل بگیرد. برای همین هم خیلی از آدم ها را می بینیم که حتی بعداز ازدواج با همسر ایده آل خودشان ، باز هم زندگی شاد و شیرینی ندارند.

ولی با استفاده از تحقیقات روانشناسی فراوان ، محققین و همینطور انسان های با تجریه ، درک کرده اند که اگر کسی از زندگی شخصی روزمره خودش لذت ببرد و بتواند با کارهای روزمره ای که انجام می دهد نیازهای درونی و ژنتیکی خودش را برطرف کند ، همیشه از درون شاد خواهد بود.

و همینطور می تواند این شادی را به مقدار زیادی بین اطرافیانش به اشتراک بگذارد.

هر انسانی که پا به این دنیای خاکی میگذارد ، دارای ۵ نیاز اساسی است که باید به اندازه کافی آنها را برآورده کند تا بتواند از دورن شاد باشد.

 انتخاب زندگی شغلی

نیازهای اساسی انسان و انتخاب زندگی شغلی (انتخاب شغل)

اگر ما این نیازهای اساسی خودمان را بشناسیم و سعی کنیم که هر کدامشان را به اندازه کافی برآورده کنیم ، می توانیم به اندازه کافی هم به اطرافیان ، شادی ، پول ، قدرت و هر آنچه که خواسته ماست ، توجه کنیم.

در ویدیوی آموزشی « انتخاب زندگی شغلی » یاد میگیریم که نیازهای اساسی ما چه هستند و چطور می توانیم به آنها توجه کنیم. تا شادی درونی ما از روزمرگی هایمان بیشتر و بیشتر شود.

مهمترین روزمرگی همه ما انسان ها ، کاری است که برای گذران زندگی انجام میدهیم. یعنی زندگی شغلی ای است که برای خودمان انتخاب میکنیم.

انواع زندگی های شغلی را می توان به دو دسته کارمندی(یا کارگری) و کارآفرینی (یا صاحب کسب و کار بودن) تقسیم کرد.

در هر کدام از این انواع زندگی شغلی ، هم شیرینی هایی وجود دارد و تلخی ها و شکست ها وجود دارند.

مهم این است که ما بتوانیم زندگی شغلی خودمان را مطابق با روحیات و نیازهای درونی خودمان انتخاب کنیم.

و مهم است که زندگی شغلی خودمان را از ته دل دوست داشته باشیم.

در این ویدیو همراه من محسن حسنی ، متخصص روانشناسی بازار ، باشید ، تا با راه کاری ساده ، بتوانیم نوع زندگی شغلی خودمان را یک بار برای همیشه انتخاب کنیم.

انتخاب شغل

ویدیوی انتخاب زندگی شغلی ( انتخاب شغل ) در ۳ قسمت تهیه شده و برای تکمیل تمرین و کار عملی این ویدیو لازم است تا آدرس اعلام شده در داخل ویدیو را در اینترنت وارد شوید. و با انجام کار عملی که توضیحات آن در همان آدرس موجود است ، بتوانید به راحتی ، نیازهای اساسی خودتان را بشناسید.

و در نهایت تصمیم جدی برای انتخاب زندگی شغلی خودتان بگیرید.

 

[quoteBox author_name=”” author_title=”” avatar=”” text_color=”#333354″ name_color=”#295D84″]

اگر می خواهید که کارآفرین باشید یا کارمند ، این ویدیو را ببینید ، تا با ابزار و راه کارهای نوین کسب و کارهای امروزی آشنا شوید :
سمینار هوشمندسازی کسب و کار

[/quoteBox]

سفارش فیلم کامل انتخاب زندگی شغلی ( انتخاب شغل )

و شرکت در آزمون شناخت نیازهای ژنتیکی خود

انتخاب شغل

×
×

سبد خرید