محسن حسنی

کاروکسب هوشمندمن

محسن حسنی #کاروکسب_هوشمندمن به عنوان یک مجموعه پویا در عرصه هوشمندسازی کسب و کارهای در حال توسعه، در دو بخش کسب و کارهای خرد و کلان کمک می‌کنه :

1- برای کسب و کارهای متوسط بهبود و اصلاح فرآیندهای کسب و کار رو انجام میده.

هم در قالب مشاوره و هم در قالب انجام پروژه فرآیندکاوی و طراحی فرآیندهای جدید براساس تکنولوژی‌های روز دنیا تا کسب و کارها بتونن به سرعت رشد کنن.

2 – برای کسب و کارهای خرد آموزشهایی بر اساس روش‌های نوین مثل روانشناسی مشتری ارایه میکنه تا افراد بیشتری بتونن کسب و کار کوچک خودشون رو در بازار ایران رشد و توسعه بدهند.

من محسن حسنی به همراه همکارانم در مجموعه #کاروکسب_هوشمندمن ، به دنبال آموزش و کوچ در زمینه بهبود و رشد کسب و کار هستیم و میخواهیم به شما کمک کنیم تا کسب و کار پر رونقی داشته باشید. و در تلاطم‌های بازار ایران همیشه پایدار باشید.

پیشنهاد می کنم تا با دنبال کردن مقالات ، سمینارها و کارگاه‌های مجموعه کاروکسب هوشمندمن ، با ما همراه باشید.

من محسن حسنی هستم

مشاور و مدرس بهبود و توسعه کسب و کار 

در شروع کارم به عنوان کدنویس آزاد برای شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف برنامه نویسی می‌کردم. (سال ۷۹ برنامه نویس خیلی کم بود). مدتی را کارگری می‌کردم برای نصب شبکه (داکت زنی و سوراخ کاری دیوار و … شبکه های کامپیوتری)

تا سال ۸۳ که مشغول به تدریس در آموزش و پرورش شدم.و از همان سال تا به حالا هم در حال تدریس به صورت آزاد هستم.

و البته در کنار تدریس ، همیشه کدنویس بودم. که با ثبت شرکت در سال ۸۳ ، مدیرعامل شرکت خودم بودم تا الان. شرکت رایانه تایماز (جستجو کنید)

رایانه تایماز قرار بود با یه کاری شبیه به کمک رایانه ، به صورت تلفنی و حضور در محل مشتری ، به مردم کمک کنه تا مشکلات رایانه ای رو حل کنن. اما خیلی زود شکست خورد و دو سال براش هیچ کاری انجام ندادیم. اما بعداز اون شرکت رایانه تایماز تبدیل شد به یک شرکت تولید نرم افزار و هنوز هم فعال هست و داره نرم‌افزارهای سفارشی تولید میکنه برای سازمان‌های مختلف.

در سال ۸۶ به اقتضای زمان ، کارمند دادگستری شدم. مدیریت اجرایی بخش دولتی اونم در زمانی که یه سازمان در حال تغییر و تحول خیلی سریع و زیاد هست ، چالش های خاص خودش رو داره که باعث رشد شخصی زیاد من شد. (دوستانی که این چند ساله کارشون به دادگستری افتاده میدونن که در بخش IT چقدر تغییرات زیاد بوده)

از سال ۹۵ به طور جدی در بازار کار به دنبال رشد بودم و با یادگیری متدهای جدید مدیریت در بخش خصوصی و یادگیری مسایل عمومی کسب و کار مثل فروش، مذاکره، بازاریابی، دیجیتال مارکتینگ و … هم نحوه کارم توی بازار رو تغییر دادم و هم خیلی حرفه‌ای‌تر تدریس آزاد رو شروع کردم و در حوزه‌های استارتاپ، هوشمندسازی کسب و کار (به خاطر اینکه من ارشد هوش مصنوعی خوندم) و رشد و توسعه کسب و کار تعداد بیش از 100 کارگاه، دوره حضوری و غیرحضوری، سمینار و وبینار برگزار کردم (که همه اینها گارانتی‌های بدون قید و شرط تا چند برابر پرداختی رو داشتند و خوشبختانه تا به حال موردی رو که نیاز به بازگشت وجه باشه، در کارگاه‌ها و دوره‌ها نداشتم).

در سال 97 و 98 هم دوره مدیریت حرفه‌ای کسب و کار (DBA) رو در دانشگاه شریف خوندم و خیلی حرفه‌ای‌تر از قبل به کارم توجه کردم.

و همزمان با یادگیری مباحث کوچینگ و مشاوره در کسب و کار، شروع به مشاوره دادن به کسب و کارهای کوچک و متوسط کردم.

فرآیندکاوی اصلی ترین حرفه محسن حسنی

فرآیندکاوی رو از ابتدای شروع به کارم به صورت تجربی شروع کردم. و اولین تجربه حرفه‌ای فرآیندکاوی رو سال 86 توی کارخانه پیچ اشپیل قم داشتم. فرآیندهای تولید رو از ابتدای تحویل مواد خام تا پایان تحویل محصول تولید شده در انبار محصول رو واکاوی کردم و نرم‌افزار خیلی عالی برای کارخانه طراحی و پیاده‌سازی کردم که تا سالها مورد استفاده کارخانه بود.

در محیط دادگستری هم به عنوان مدیر نرم‌افزار، مسئولیت فرآیندکاوی تمامی فرآیندهای اداری و قضایی رو در دو استان مرکزی و البرز عهده‌دار بودم و سالهاست که با کار در بازار آزاد هم با جان و دل فرآیندکاوی رو به صورت تجربی و علمی یاد گفتم و تجربه کردم.

الان هم دارم به کسب و کارهای متوسط و کوچک کمک میکنم تا با فرآیندکاوی و شناخت زیر و بم کسب و کارشون دست به اصلاح کاروکسب‌شون بتونن به سرعت رشد کنن.

 


 

محسن حسنی

محسن حسنی

مربی (کوچ) ، سخنران و مدرس کسب و کار

نویسنده کتاب “راه کارهای نرم افزار هوشمند “

نویسنده کتاب الکترونیکی  “روانشناسی مشتری آنلاین”

نویسنده کتاب الکترونیک ” مورچه بارکش ، انسان باهوش ”  (مختصری درباره هوشمندسازی)


تماس با ما

تلفن : ۲۲ ۶۰ ۶۰ ۲۲ ۰۹۰

ایمیل :        admin@myintelbusiness.com

تلگرام :        dr_mhasani@

اینستاگرام:     dr.mohsen.hasani@

لینکدین :     mohsen_Hasani@