[vc_row][vc_column][vc_column_text css_animation=”appear”]

کتاب الکترونیکی « روانشناسی مشتری نلاین »

چند سالی هست که در کشور ما مثل سایر کشورها ، کسب و کارهای آنلاین مشغول به فعالیت هستند.

در ابتدای این راه پر پیج و خم ، مشتریان کمی با به دل به دریا زدن سعی می کردند تا خریدهای سخت فیزیکی رو از طریق اینترنت و بدون نیاز به رفت و آمد ، انجام بدهند.

اما در یک زمان کوتاهی به علت عدم درک درست نیازها و خواسته های مشتریان توسط کسب و کارهای اینترنتی ، اعتماد مشتریان خیلی کم رنگ شد.

ولی خب رشد تکنولوژی و علاقه شدید مردم باز هم آنها را به سمت خریدهای اینترنتی هل میداد و همین نکته باعث رشد دوباره کسب و کارهای اینترنتی شد.

که البته صاحبان این کسب و کارها هم جدی تر از قبل به فکر رضایتمندی مشتریها افتادند و از دل این ریسک و اعتماد دوبارهی مردم ، کسب و کارهای موفقی مثل دیجی کالا ، فیدیبو و …. درآمد. و خیلی هم خوب توانستند اعتماد مردم را جلب کردند.

اما برای بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی ) و آنلاین ( هنوز هم مواجهه با خواسته‌های مشتریان یک کابوس است. و باعث سردرگمی خودشان و مشتریان می شود.

روانشناسی مشتری آنلاین

من هم قبل از اینکه بخواهم این کتاب را بنویسیم ، دچار اشکلاتی در زمینه شناخت رفتارهای مشتریان در فضای آنلاین بودم.

و یا اینکه برای راه اندازی دهها استارتاپ و کسب و کار اینترنتی ، مشاوره میدادم ، به علت عدم تمرکز بر روی این موضوع ، راهکارهای کاملی برای شناخت مشتریان ارایه نمیکردم.

تا اینکه ایده جمع آوری مطالب مربوط به این موضوع بر ذهنم رسید و الان نتیجه جمع‌آوری مطالعات و تجربیات چند ساله خودم را در این کتاب در اختیار شما خواننده عزیز گذاشتم تا شما هم با ترکیب این اطلاعات با تجربیات و دانسته‌های خودتان بتوانید مشتریان آنلاین را خیلی دقیقتر و کاملتر از قبل بشناسید.

و در نهایت یک کسب و کار موفق را در فضای آنلاین داشته باشید.

کتاب الکترونیکی مشتری آنلاین

این کتاب نتیجه تجربیات ، مطالعات ، تدریس ها و مشاوره هایی است که محسن حسنی ، در طول ۱۲ سال فعالیت خود در کسب و کارهای آنلاین انجام داده است.

این کتاب مروری بر برخی از بخش های مهمتر کتاب کامل “روانشناسی مشتری آنلاین” است که در آذر ۱۳۹۶ به چاپ خواهد رسید.

اگر بخواهم این کتاب را در چند جمله خلاصه کنم ، باید بگویم که یاد میگیریم چطور مشتریان آنلاین کسب و کارمان را گروه‌بندی کنیم ، بدون آنکه آنها را ببینیم. یا بدون اینکه اطلاعات زیادی از آنها داشته باشیم.

و همینطور یاد میگیریم که چطور با آنها ارتباط برقرار کنیم. ارتباطی که برای انواع مشتریان ما خوشایند باشد.

و در آخر انواع محتوای اثرگذار بر مشتری های آنلاین را براساس روانشناسی آنها یاد میگیریم.

 

هوشمندسازی دانلود کتاب الکترونیکی ” روانشناسی مشتری آنلاین “  هوشمندسازی

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

کتاب الکترونیکی « مورچه بارکش ، انسان باهوش »

کتاب الکترونیک مورچه بارکش ، انسان باهوش با نگاهی به توانایی ها ذاتی انسان ها در مقایسه با سایر موجودات ، به استفاده از روش های هوشمند تاکید می کند.

در سال های اخیر با رشد و توسعه توانایی های سیستم های ساخته شده ، علاوه بر امکان انجام اتوماتیک کارهای مختلف توسط سیستم های نرم افزاری و سخت افزاری ، امکان یادگیری و همینطور تصمیم گیری در مسایل پیچیده و دور از دسترس انسان ها ، فراهم شده است.

مورچه بارکش ، انسان باهوش مختصری درباره هوشمندسازی

خیلی از اوقات دیگر لازم نیست که برای پیش بینی تمام حالات یک سیستم ، وقت بسیار صرف کنیم. در عوض می توان با اضافه کردن قابلیت یادگیری به یک سیستم ، کار را با انجام امور ساده شروع کرد و به سیستم فرصت یادگیری داد.

فرض بگیرید که برای بسته بندی میوه های مختلف نیاز به تشخیص سالم یا خراب بودن آنها دارید. با استفاده از اسکن صوتی می توان سلامت بسیاری از انواع میوه ها را سنجید. و با ساخت نمونه اولیه از سیستم تشخیص سلامت ، برای جداسازی سیب سالم از خراب ، ساخته و راه اندازی می گردد. حال تصور کنید که این سیستم می خواهد کار جداسازی پرتقالهای سالم و خراب را انجام دهد.

در روش های سابق سیستم سازی ، می بایست طراح سیستم با حضور و تغییر تنظیمات سیستم ، آن را برای جداسازی پرتقال ها ، به روز رسانی می کرد. اما با استفاده از هوشمندسازی ، می توانیم سیستم را به شکلی طراحی کنیم که خود دستگاه با چک کردن چند پرتقال سالم و خراب ، توانایی تشخیص را به دست آورد.

در کتاب “مورچه بارکش ، انسان باهوش”  ، مختصری درباره چیستی و چگونگی هوشمندسازی خواهید خواند.

هوشمندسازی دانلود کتاب الکترونیکی ” مورچه بارکش ، انسان باهوش ” هوشمندسازی

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

کتاب الکترونیکی و فیزیکی « راه‌کارهای نرم افزار هوشمند »

آیا نرم افزاری را تولید کرده اید که در سطح جهانی بدرخشد؟

آیا می دانید چرا بسیاری از نرم افزارهای ایرانی ، قابل رقابت با سایر نرم افزارهای جهان نیستند؟

به نظر شما تفاوت نرم افزارهای امروزی با نرم افزارهایی که با اصول مهندسی نرم افزار ۱۰ سال پیش تولید شده اند ، چیست؟

نرم افزار تولیدی شما چه ویژگی خاصی نسبت به سایر نرم افزارها دارد؟

 

در کتاب ” راه کارهای نرم افزار هوشمند ” ، توضیحاتی درباره چگونگی استفاده از راه کارهای هوشمند ، برای رشد سطح کدنویسی و طراحی نرم افزارهای ایرانی ، گفته شده است.

نوشته های این کتاب براساس تجربیات نویسنده ، گردآوری و بومی سازی شده اند. به طوری که با خواندن آن ، دقیقا راه کار هوشمندسازی نرم افزار خود را خواهید یافت.

کتاب ” راه کارهای نرم افزار هوشمند ” دو بخش اصلی دارد. در بخش اول درباره راه کارهای هوشمندسازی نرم افزارهای ایرانی و تفاوت آنها با نرم افزارهای خارجی ، بحث شده است.

و در بخش دوم ، مختصری درباره روش های هوش مصنوعی که در تحول نرم افزارهای تولیدی شما ، مفید خواهند بود ، بحث شده است.

امیدوارم با خواندن کتاب ” راه کارهای نرم افزار هوشمند” بتوانید درآمد خود را از کدنویسی و طراحی نرم افزارها ، بیشتر کرده و نرم افزارهای کاربردی‌تری را تولید نمایید.

محسن حسنی ، نویسنده کتاب ” راه کارهای نرم افزار هوشمند ” ، داراری مدارک کارشناسی مهندسی نرم افزار و کارشناسی ارشد هوش مصنوعی می باشد.

محس حسنی در این کتاب با استفاده از تجربیات خود ، راه حل رشد و توسعه سریع نرم افزارهای ایرانی را برای رسیدن به سطوح جهانی و حتی صادر کردن نرم افزارهای ایرانی در کل جهان را به شما گفته است.

 

شما می توانید با ثبت سفارش آنلاین ، کتاب را در محل آدرس خود با پست (یا پیک) رایگان دریافت نمایید.

محسن حسنی

یا اینکه از طریق کلیک روی کلید زیر خرید کتاب الکترونیکی  راه کارهای نرم افزار هوشمند را انجام دهید.

هوشمندسازی

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

0 0 رای‌ها
امتیاز به این آموزش
عضو شدن در ...
اطلاع از
guest

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

1 دیدگاه
Inline Feedbacks
دیدن همه دیدگاه ها