انتخاب زندگی شغلی ( انتخاب شغل براساس یافتن نقطه طلایی زندگی )

انتخاب زندگی شغلی در کنار انتخاب همسر ، مهمترین انتخابی است که هر انسانی باید در راه زندگی برای یک بار هم که شده ، آن را به درستی انجام دهد. تا بتواند از یک زندگی موفق و پر از شادی و مهر ، بهره مند شود.

انتخاب زندگی شغلی می تواند برای خیلی از آدم ها ، حتی مهمتر از انتخاب همسر باشد.

بنا بر نظر بسیاری از تئوری پردازان علم روانشناسی ، شادی در زندگی همه انسان ها باید از درون شکل بگیرد. برای همین هم خیلی از آدم ها را می بینیم که حتی بعداز ازدواج با همسر ایده آل خودشان ، باز هم زندگی شاد و شیرینی ندارند.

ولی با استفاده از تحقیقات روانشناسی فراوان ، محققین و همینطور انسان های با تجریه ، درک کرده اند که اگر کسی از زندگی شخصی روزمره خودش لذت ببرد و بتواند با کارهای روزمره ای که انجام می دهد نیازهای درونی و ژنتیکی خودش را برطرف کند ، همیشه از درون شاد خواهد بود.

و همینطور می تواند این شادی را به مقدار زیادی بین اطرافیانش به اشتراک بگذارد.

هر انسانی که پا به این دنیای خاکی میگذارد ، دارای ۵ نیاز اساسی است که باید به اندازه کافی آنها را برآورده کند تا بتواند از دورن شاد باشد.

 انتخاب زندگی شغلی

نیازهای اساسی انسان و انتخاب زندگی شغلی (انتخاب شغل)

اگر ما این نیازهای اساسی خودمان را بشناسیم و سعی کنیم که هر کدامشان را به اندازه کافی برآورده کنیم ، می توانیم به اندازه کافی هم به اطرافیان ، شادی ، پول ، قدرت و هر آنچه که خواسته ماست ، توجه کنیم.

در ویدیوی آموزشی « انتخاب زندگی شغلی » یاد میگیریم که نیازهای اساسی ما چه هستند و چطور می توانیم به آنها توجه کنیم. تا شادی درونی ما از روزمرگی هایمان بیشتر و بیشتر شود.

مهمترین روزمرگی همه ما انسان ها ، کاری است که برای گذران زندگی انجام میدهیم. یعنی زندگی شغلی ای است که برای خودمان انتخاب میکنیم.

انواع زندگی های شغلی را می توان به دو دسته کارمندی(یا کارگری) و کارآفرینی (یا صاحب کسب و کار بودن) تقسیم کرد.

در هر کدام از این انواع زندگی شغلی ، هم شیرینی هایی وجود دارد و تلخی ها و شکست ها وجود دارند.

مهم این است که ما بتوانیم زندگی شغلی خودمان را مطابق با روحیات و نیازهای درونی خودمان انتخاب کنیم.

و مهم است که زندگی شغلی خودمان را از ته دل دوست داشته باشیم.

در این ویدیو همراه من محسن حسنی ، متخصص روانشناسی بازار ، باشید ، تا با راه کاری ساده ، بتوانیم نوع زندگی شغلی خودمان را یک بار برای همیشه انتخاب کنیم.

انتخاب شغل

ویدیوی انتخاب زندگی شغلی ( انتخاب شغل ) در ۳ قسمت تهیه شده و برای تکمیل تمرین و کار عملی این ویدیو لازم است تا آدرس اعلام شده در داخل ویدیو را در اینترنت وارد شوید. و با انجام کار عملی که توضیحات آن در همان آدرس موجود است ، بتوانید به راحتی ، نیازهای اساسی خودتان را بشناسید.

و در نهایت تصمیم جدی برای انتخاب زندگی شغلی خودتان بگیرید.

 

[quoteBox author_name=”” author_title=”” avatar=”” text_color=”#333354″ name_color=”#295D84″]

اگر می خواهید که کارآفرین باشید یا کارمند ، این ویدیو را ببینید ، تا با ابزار و راه کارهای نوین کسب و کارهای امروزی آشنا شوید :
سمینار هوشمندسازی کسب و کار

[/quoteBox]

سفارش فیلم کامل انتخاب زندگی شغلی ( انتخاب شغل )

و شرکت در آزمون شناخت نیازهای ژنتیکی خود

انتخاب شغل

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

×
×

سبد خرید