دانشگاه تهران سمینار مهارت‌هایی که در دانشگاه نمی آموزیم! را برگزار کرد.

دانشگاه تهران

دانشگاه تهران برگزار کرد!

سمینار مهارت‌هایی که در دانشگاه نمی‌آموزیم! به دعوت کانون کارآفرینی دانشگاه تهران (پردیس کشاورزی کرج) در روز ۱۶ آبان ۹۶ در دانشکده کشاورزی دانشگاه تهران برگزار شد.

در این گزارش با ما باشید تا ببینید که در این سمینار چه خبر بوده…

از حدود پانزده دقیقه پیش از آغاز سمینار مهارت‌هایی که در دانشگاه نمی‌آموزیم! شرکت کنندگان در محل برگزاری حاضر شدند و کمی با یکدیگر درباره علت حضور خود در این سمینار به صحبت پرداختند.

بعد از خوش و بش کردن محسن حسنی و شروع زمان برگزاری ، همه آماده شدیم تا درباره مهارت‌هایی که در دانشگاه نمی‌توان آموخت ولی برای انتخاب مسیر شغلی و حتی مسیر صحیح زندگی لازم است ، بشنویم.

یکی از کارهایی که این سمینار رو با بقیه سمینارها متفاوت کرد سوالی بود که محسن حسنی (سخنران سمینار) در ابتدای صحبتش از شرکت کنندگان پرسید. او از شرکت کنندگان خواست تا درباره انگیزه حضورشان در این سمینار صحبت کنند.

یافتن نقطه طلایی شخصی

اولین بحثی که راجع به آن صحبت شد ، یافتن نقطه طلایی شخصی برای هر فرد بود. محسن حسنی با نمایش نموداری به نام نمودار «مهارت-علاقه» به حضار نشان داد که نقطه طلایی زندگی هر شخصی کجاست و چگونه می‌توانیم به آن نقطه برسیم.

این صفحه را ببینید : انتخاب زندگی شغلی (انتخاب زندگی شغلی براساس یافتن نقطه طلایی) 

 

به نظرم هر حرکتی که در زندگی مون می خواهیم انجام بدیم ، می بایست بدونیم کجا هستیم و باید کدوم مسیر رو برای رسیدن به هدف مون انتخاب کنیم.

شناخت نیازهای اساسی و ژنتیکی خود

در ادامه سمینار درباره شناخت نیازهای ژنتیکی و درونی خودمان صحبت شد. گفتیم که چه نیازهایی در درون هر کدام از ما انسان‌ها قرار دارد.

این نیازها را شناختیم و دانستیم که هر کدام از ما بایستی براساس این نیازهای درونی ، در زندگی قدم برداریم.

نیازهای ژنتیکی

برای شناخت نیازهای ژنتیکی خودتان ، این تست را انجام دهید :

آزمون بررسی نیازهای ژنتیکی خود ( براساس تئوری انتخاب)

 

پاسخ به سوالات شرکت کنندگان

برای پاسخ گویی به سوالات شرکت کنندگان ، در بین بخش های مختلف سمینار وقت کافی گذاشته شد. و همینطور ، بعداز پایان سمینار ، محسن حسنی (سخنران سمینار) با صبر و حوصله خوبی به سوالات شرکت کنندگان پاسخ داد. و همه شرکت کنندگان توانستند ، پاسخ های خوبی بابت سوالاتشون بگیرند.

همچنین برای پاسخگویی به سوالات شرکت کنندگان ، آی دی تلگرامی رسمی مجموعه هوشمندسازی ، معرفی شد. که از این طریق می‌توانند ، سوالات خودشان را بپرسند و در کمتر از ۱۲ ساعت ، پاسخ مناسب رو دریافت کنند.

دانشگاه تهران

0 0 رای‌ها
امتیاز به این آموزش
عضو شدن در ...
اطلاع از
guest

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
دیدن همه دیدگاه ها